Co vás čeká na E-commerce Day 2024? Fordigy bude při tom

E-commerce
Miriam Trofimenková
Miriam Trofimenková 13.09.2024 | 3 min
E-commerce Day se uskuteční již 21.9. v Brně. Tento rok se můžete těšit na 18 přednášek a 10 workshopů od odborníků z Česka i Slovenska. V poradenské zóně vám budou k dispozici také odborníci z Fordigy, připraveni prokonzultovat váš marketing nebo byznys. Máte už svůj lístek zdarma? Podívejte se na naše doporučení, které přednášky a workshopy rozhodně nevynechat.
Co vás čeká na E-commerce Day 2024? Fordigy bude při tom
Připravte si notebooky, papíry, pera a posedejte si. Nečeká vás zkouška z matematiky, ale 18 přednášek, 10 workshopů, poradenská zóna, desítky firem a stovky účastníků. Jak si z tak širokého programu vybrat to pravé?

Kde máte ve firmě největší nedostatky a jaká je vaše pracovní pozice? Pokud jste majitel nebo e-commerce manažer, zaměřte se na strategii a analytiku či socky přenechejte specialistům nebo agenturám. Pokud jste marketingový specialista, nevynechejte přednášky, které souvisejí s vaší prací a rozšiřte své znalosti i v rámci souvisejících oborů.

Chcete-li si z letošního ročníku odnést to nejlepší, naplánovali jsme vám perfektní den na E-commerce Day 2024, který se uskuteční 21.9. Podívejte se, jaké přednášky a workshopy doporučujeme letos navštívit.
 

Sledování zdraví e-shopu: Klíčové metriky pro vyhodnocování (9:30)

Matěj Srna

Odjakživa se obchodníci řídili nasbíranými daty, i když si to možná ještě neuvědomovali. Dokonce i ve starověkém Egyptě v příběhu Isua a Raneba, o kterém psal a přednášel náš stratég Ondra na loňském E-commerce Day, analyzovali prodavači nasbíraná data ze svého obchodování a pozorování konkurence.

Fungovat v e-commerce světě bez správného sledování dat, je jako jít do boje poslepu. Jak interpretovat data a připravit jejich vizualizaci, vás na workshopu naučí Matěj Srna.
 

Káva, čaj a konzultace v poradenské zóně (10:30)

Vezměte si lehkou svačinu a kávu nebo čaj, a navštivte poradenskou zónu. Náš tým odborníků z Fordigy bude na stánku společně s mateřskou společností oXyShop, která se zabývá vývojem e-shopů – prostě to nejlepší duo, jaké v poradenské zóně na E-commerce Day můžete potkat. Na stánku nabízíme byznys a strategické konzultace zdarma, tak se určitě zastavte. Budeme se na vás těšit! A našeho Ondru zastihnete ve 14:30 i na přednášce "Výkonnostní marketing je droga a e-shopy jsou feťáci". 
 

E-commerce Day se koná v Brně v Hotelu Marriott na adrese Holandská 12.


Chování zákazníků online: Jak a kde vyhledávají produkty (13.00)

Darko Ďurica

Víte, jak zákazníci našli vaše produkty? Jasně, asi v Google Analytics vidíte, z jakého zdroje chodí vaši zákazníci (pokud nevidíte, utřete si slzu - postaráme se o vaši analytiku), ale víte, jakým způsobem vyhledávají?

Pochopení chování zákazníků vám pomůže s nastavením a optimalizací komunikační strategie, což může zlepšit vaši viditelnost. Pokud vás téma chování zákazníků při vyhledávání zajímá, Darko Ďurica se jistě postará, abyste si z přednášky odnesli užitečné tipy, založené na analýze skutečných dat.
 

Důležitost produktových dat: V čem nám pomáhají a jak na ně? (13:30)

​Jakub Chramosta a Jan Zbirovský

"Proč lidé z mého e-shopu tak často odcházejí bez nákupu?" To je otázka, která některým e-shopařům nedá spát. Našli zákazníci na vašem webu to, co potřebovali k informovanému nákupu? Jsou vlastnosti produktu jasně komunikovány? Obsahuje produktová karta dostatek fotografií? Nebo je produkt pro zákazníka spíše abstraktní představou?

Faktem je, že nakupující jsou stále náročnější, nicméně množství e-shopů produktová data nemá v pořádku. Nepřipravujte se o prodeje a poslechněte si přednášku od dua Jakub Chramosta a Jan Zbirovský, kteří objasní důležitost produktových dat a jak je vylepšit.

Výkonnostní marketing je droga a e-shopy jsou feťáci (14:30)

Ondřej Pešák

Je to tak, množství e-shopů je téměř přesvědčeno, že výkonnostní reklamy a tlačení PNO na minimum spasí jejich byznys. Prostředí je však silně konkurenční a na trh pronikají marketplaces, které se perou o viditelnost s lokálními firmami.

Co jiného takovým firmám zůstává, než propagovat slevy a snižovat náklady na základní minimum? Každý zkušený stratég vám řekne, že to je rychlá cesta, jak pohřbít svůj byznys. Přijďte na Ondrovu přednášku a zjistěte, jak aktuální situaci přežít.
 
 

Jak nakopnout brand, když už vše bylo vymyšleno (16:00)

Michal Šíma

Jak odlišit svoji značku? Už nestačí v komunikaci na sociálních sítích nasednout na vlnu trendů, protože jak z daného slova plyne, to dělá každý. Zákazníci mají v oblibě značky s osobností, a někdy k úspěchu stačí právě ten správný positioning.

Značka Girls Without Clothes vzbudí zájem už jen svým jménem, ​​Angry Beards zase vyniká komunikací, kterou někteří milují a jiní kritizují. Michal Šíma vám na svém workshopu poskytne rady, jak značku odlišit ve světě, kde už bylo (téměř) vše vymyšleno.
 
Kompletní program naleznete na stránkách E-commerce Day. Pokud jste e-shopař, lístky si nyní pořídíte zcela zdarma!
 
 

Navštivte náš stánek a probereme váš byznys osobně

Rádi se s vámi setkáme v poradenské zóně již 21.9. v Brně. Budeme rozdávat tipy, rady, konzultace, vizitky i brožurky nabité informacemi. A nezapomeňte, že našeho stratéga Ondru zastihnete ve 14:30 i na přednášce "Výkonnostní marketing je droga a e-shopy jsou feťáci".

Pokud se E-commerce Day zúčastnit nemůžete, Ondra s vámi rád byznys prokonzultuje i online, případně si můžete zavolat a domluvit se na osobním termínu. Kontaktní informace naleznete na našem webu v sekci Konzultace se stratégem”.
 
Miriam Trofimenková

Miriam Trofimenková

Miriam se věnuje hlavně správě a tvorbě obsahu pro sociální sítě. Přemýšlí, nad tím jak videa a fotky správně zakomponovat do komunikace dané značky a jak vše správně podpořit dobrým copy. Díky jejímu širokému záběru se nezalekne ani PPC či SEO optimalizací a dokáže rychle reagovat na měnící se trendy. Svůj ideální den začíná s knihou v ruce a končí na rockovém koncertu.

Držte krok s trendy digitálního marketingu

Pravidelný přísun znalostí, tipů a sem tam i akcí přímo ve vaší schránce.

arrow icon