To nejzajímavější z Czech On-line Expo 2024

Brand
Miriam Trofimenková
Miriam Trofimenková 05.03.2024 | 2 min
Nechte se inspirovat poznatky z přednášek, které jsme měli příležitost navštívit na Czech On-line Expo 2024.
To nejzajímavější z Czech On-line Expo 2024

Sociální sítě jako motor růstu značky

Alex Gritsayev ze Socialmind kompletně zaplnil sál a svou přednášku zaměřil na sociální sítě a tipy, jak je využít k podpoře růstu značky. Odhalil několik základních pravidel pro publikaci na sociální sítě, kterých se Socialmind drží. Videa reels považuje za aktuálně nejpopulárnější formát s největším dosahem, proto firma pro klienty vytváří minimálně 6 reelsek měsíčně.

Většina firem se při tvorbě reklam a obsahu na sociální sítě zaměřuje na top 3 % uživatelů, kteří jsou připraveni nakoupit, a potenciál zbývajících 97 % uživatelů, kteří nejsou okamžitě připraveni k nákupu, je přehlížen. Podle Alexe by se firmy měly zaměřovat na „předehřívání“ lidí obsahem s přidanou hodnotou, což může z dlouhodobého hlediska přinést významný nárůst konverzí.

Jak na sociální sítě v roce 2024?

Chcete, aby vaše sociální sítě měly skutečný dopad na vaši značku?
Mrkněte na náš článek o tom, jaký obsah je populární v roce 2024 a na co se při tvorbě soustředit.

Přečíst článek

 

Přednáška Alexe na Czech On-line Expo

Revoluce AI hlasů v médiích

Jiří Špaček na své přednášce představil inovace v oblasti AI hlasových moderátorů a představoval, co stojí za jejich vývojem. Věděli jste, že i v českém rádiu už pracují AI roboti, a že syntetický hlas v Česku poprvé odmoderoval v rádiu Expres FM 25. května 2023?

V současnosti stále probíhá vývoj hlasů tak, aby zněly co nejautentičtěji, měly spontánní projev a uměly reagovat v dialogu. Další zajímavostí je fakt, že hlas je biometrický údaj, proto podléhá GDPR a nelze tak využívat AI k napodobení hlasu například při citacích.

Síla komunit v digitálním marketingu

Adam Pýcha prozradil tajemství stojící za úspěchem Facebook komunity Knižní závisláci. Poukázal na to, že skutečná síla komunit spočívá v jejich schopnosti budovat důvěru ke značce, prostřednictvím řešení problémů a lidské komunikace. Už nestačí mít jen skvělou službu, protože lidé vnímají značku jako celek, nikoli jako jednotlivé produkty.

A další poznatky…

Petra Dolejšová se zaměřila na právo v oblasti e-mailingu, a vtipným způsobem podala legální získávání souhlasu od uživatelů. Přínosem byla například i přednáška od Patrika Vavroviče, který poukázal na různé formy kreativy a způsoby, jakými lze vytěžit maximum z našeho obsahu. Inspirativní byl příběh firmy Kvitok - manželé Martina Dudová a Matúš Duda se s námi podělili o příběh založení firmy a překážky, kterým museli v průběhu svého podnikání čelit. Nezanevřeli jsme ani na vzdělávání v analytice. Na přednášce od André Hellera jsme se dozvěděli o významu napojení na BigQuery, což usnadňuje práci s daty a umožňuje například také jejich modelování.
 

Přednáška firmy Kvitok na Czech On-line Expo

Czech On-line Expo je výbornou událostí zejména k navázání partnerství s dalšími firmami. Příznivě hodnotíme také množství přednášek z různých oblastí, které jsou skvělým doplněním celé akce. Možná byly některé přednášky až příliš obecné, a zaměřené spíše na majitele podniků či širší veřejnost, ale našly se samozřejmě i takové, které byly zajímavé a přínosné i pro specialisty. Děkujeme a rádi se uvidíme příště!
 

Tým Fordigy společně s matkou oXyShop na Czech On-line Expo
Miriam Trofimenková

Miriam Trofimenková

Miriam se věnuje hlavně správě a tvorbě obsahu pro sociální sítě. Přemýšlí, nad tím jak videa a fotky správně zakomponovat do komunikace dané značky a jak vše správně podpořit dobrým copy. Díky jejímu širokému záběru se nezalekne ani PPC či SEO optimalizací a dokáže rychle reagovat na měnící se trendy. Svůj ideální den začíná s knihou v ruce a končí na rockovém koncertu.

Držte krok s trendy digitálního marketingu

Pravidelný přísun znalostí, tipů a sem tam i akcí přímo ve vaší schránce.

arrow icon