Pinterest - jak založit firemní profil a reklamní účet

Brand
Šárka Doleželová
Šárka Doleželová 31.05.2023 | 3 min
Pojďme se podívat na to, jak si na této sociální síti založit firemní profil, reklamní účet a jak nasdílet přístupy agentuře.
Pinterest - jak založit firemní profil a reklamní účet
O Pinterestu a jeho výhodách jsme se již zmínili v předešlém článku.

Vytvoření firemního účtu na Pinterestu

Vytvoření nového firemního účtu je velmi jednoduché. Na stránce https://business.pinterest.com/cs/ v pravém horním rohu klikněte na Zaregistrujte se



Zadejte svůj e-mail, vytvořte heslo, zadejte svůj věk a klikněte na Create account. POZOR! Při zadávání věku u firemních stránek nikdy nepoužívejte datum založení firmy atp. A to nejen na Pinterestu, platí to obecně pro všechny firemní profily na sociálních sítích. Platforma vás může vyhodnotit jako nezletilé a účet vám zablokovat. 

Dále vyplňte název firmy nebo značky, URL vašeho webu či e-shopu, zvolte zemi a jazyk a pokračujte kliknutím na Další

Dále vyberte obor, kterým se vaše firma zabývá a jaké jsou vaše cíle na Pinterestu. Následně vyberte zda jste blogger, online maloobchod apod. a v posledním kroku vyberte, že máte zájem o inzerci na Pinterestu. A je hotovo, máte založený firemní profil na Pinterestu.

Převod osobního účtu na firemní

Pokud jste např. freelancer a již máte vytvořený osobní účet na Pinterestu, lze jej velmi jednoduše převést na firemní. Přihlaste se na svůj osobní účet, klikněte na šipku v pravém horním rohu, dále na Nastavení a Správa účtu v levé části obrazovky. 

V části Změnit nastavení účtu vyhledejte možnost Přechod na firemní účet a klikněte na Převést účet.

Přidání partnerů (sdílení účtu)

Pokud chcete udělit přístup k vašemu účtu na Pinterestu freelancerovi či agentuře, postup je jednoduchý. K nasdílení přístupu do vašeho účtu stačí agentuře zaslat ID vaší firmy. To naleznete v sekci Přístup pro firmy v levém rohu pod názvem vaší firmy, jak můžete vidět na obrázcích níže.

Jakmile si váš partner požádá o přístup k vašemu účtu, přijde vám upozornění na e-mail, který jste zadali při vytvoření firemního profilu. V e-mailu rozklikněte Zobrazit pozvánku a na stránce pozvánky klikněte na Přijmout pozvánku. Nyní je váš účet kompletně nastavený a můžete začít inzerovat.

Nevíte si rady?

Pokud potřebujete se založením účtu či správou kampaní poradit, ozvěte se nám na e-mail: aneta.renza@fordigy.cz.


 
Šárka Doleželová

Šárka Doleželová

Šárka je nadšenec do sociálních sítí, obsahu a využívání umělé inteligence. Našemu týmu dodává přehled v nejnovějších trendech, které hýbou marketingovým světem. Na práci ve Fordigy ji nejvíc baví různorodost klientů a také to, že se každý den naučí něco nového. Volný čas ráda tráví v přírodě, s přáteli, u knížky nebo dobrého filmu.

Doporučujeme

Související články

Držte krok s trendy digitálního marketingu

Pravidelný přísun znalostí, tipů a sem tam i akcí přímo ve vaší schránce.

arrow icon